Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Το μυστικό του πως να διατηρήσετε αναλλοίωτο το μακιγιάζ


Μιάς και έρχονται τα Χριστούγεννα σκέφτηκα να σας μιλήσω για ένα σπρέι που διατηρεί αναλλοίωτο το μακιγιάζ. Δεν ξέρω τι έχετε ακούσει για αυτά τα σπρέι, εγώ το μόνο που έχω δοκιμάσει είναι το Νo Μore Shine από την Skindinavia και η εμπειρία μου με αυτό είναι καταπληκτική. 



Λοιπόν η Skindinavia είναι μια αμερικάνικη εταιρία η οποία έχει μία σειρά προϊόντων που υπόσχονται να κρατήσουν το μακιγιάζ μας στην θέση του για τουλάχιστον 16 ώρες. Η σειρά έχει 3 προϊόντα το Νo More Shine για λιπαρές επιδερμίδες, το Original για κανονικές/μικτές επιδερμίδες και το Bridal που λέει ότι προστατεύει το νυφικό μακιγιάζ από τα φιλιά, τον ιδρώτα και τα δάκρυα χαράς και είναι για όλους τους τύπους δέρματος. Δεν περιέχουν parabens, είναι oil free, υποαλλεργικά και δεν δημιουργούν μαύρα στίγματα. 
Εγώ έχω αγοράσει το Νo Μore Shine και ενώ τα άλλα σπρέι τα χρησιμοποιείς στο τέλος αυτό το βάζεις πριν το foundation και στο τέλος του μακιγιάζ. Βρίσκω ότι κρατάει το μακιγιάζ στην θέση του από το πρωί μέχρι το βράδυ και σίγουρα κρατάει μακριά την γυαλάδα για αρκετές ώρες.
 Σε σύγκριση με τα primer που υπόσχονται ότι αφήνουν το δέρμα ματ, που στην δική μου περίπτωση το κάνουν για 2-3 ώρες, το Skindinavia πραγματικά το κάνει. Tο χρησιμοποιώ χωρίς primer γιατί πιστεύω πως έτσι αξιοποιώ όλες τις δυνατότητες αυτού του προϊόντος. Στο δικό μου δέρμα που είναι λιπαρό κρατάει μακριά την γυαλάδα για τουλάχιστον 5-6 ώρες και όταν τελικά εμφανιστεί είναι τόσο λίγη που για τα δικά μου κριτήρια αυτό το σπρέι είναι ένα βήμα πριν το θαύμα. Δεν είναι μόνο ότι κρατάει το foundation στην θέση του είναι ότι η ένταση του χρώματος του ρουζ και των σκιών παραμένει αναλλοίωτη, επίσης ενυδατώνει και το δέρμα σιγά σιγά.
 Μπορείτε να το παραγγείλετε μέσο internet από το skindinavia.com και αν και λέει ότι η παράδοση είναι από Αμερική σε 2 βδομάδες εμένα μου εστάλει από Ευρώπη και ήρθε σε λιγότερο από μια εβδομάδα. Η τιμή είναι λίγο τσιμπημένη αλλά το μπουκάλι είναι τεράστιο και αν πετύχετε προσφορά παίρνεται δώρο και ένα μικρό σπρέι ταξιδίου. 
Πραγματικά το skindinavia είναι για μένα ένα από τα must have προϊόντα, ένα θαύμα σε μεγάλο μπουκάλι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου