Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

Review: Aromacare Natural Shower Gel από την Valley

OMG! Ξεκινάω έτσι γιατί αυτό νιώθω κάθε φορά που χρησιμοποιώ ένα από τα φυσικά αφροντούζ της Valley από την σειρά Aromacare. Οι πιο ψαγμένες ίσως να τα γνωρίζεται ήδη αλλά η δικιά μου ιστορία αγάπης ξεκίνησε λίγο πριν τα Χριστούγεννα όπου κάνοντας μια βόλτα στο Hondos Center έπεσα πάνω σε μια προσφορά 1+1 δώρο της σειράς Aromacare. Μιας και πλησίαζαν τα Χριστούγεννα σκέφτηκα να αγοράσω ένα σετ και το δεύτερο αφροντούζ να το κάνω δώρο. Η τιμή τους ήταν νομίζω 3,20 ευρώ πάνω κάτω και επειδή δεν κατάφερνα να αποφασίσω πιο άρωμα να αγοράσω τελικά κατέληξα να αγοράσω τέσσερα. Το Coconut, που μυρίζει καλοκαίρι, το Honey & Lemon, που μυρίζει γλύκα, το Mango Papaya, που μυρίζει φρεσκάδα και το Aloe Vera, που μυρίζει φύση. 



Πριν ξεκινήσω όμως με τις εντυπώσεις μου θα σας πω λίγα λόγια για την εταιρεία φυσικών καλλυντικών Valley. Η Valley είναι μια ελληνική εταιρεία που βρίσκεται στο χώρο των καλλυντικών τα τελευταία 20 χρόνια, το 2005 συγχωνεύτηκε με την εταιρεία Μητρόπουλος και από τότε ξεκίνησε η άνθηση της. 
Τα προϊόντα της σειράς Aromacare είναι χωρίς ορυκτέλαια (Mineral oils), σιλικόνη, προπυνογλυκόλη και παραφινέλαια (Parabens). Και η σειρά έχει body milk, body butter, shower gel, body scrub και αποσμητικά σώματος.
Λοιπόν πίσω στα shower gel που αγόρασα εγώ. Υπόσχονται ότι απαλύνουν, ενυδατώνουν, φρεσκάρουν, περιποιούνται, τονώνουν και αναζωογονούν το δέρμα. Και εγώ προσθέτω ότι χαρίζουν μια αίσθηση απόλαυσης που λίγα shower gel μπορούν να προσφέρουν. Επίσης κάνουν αρκετό αφρό, μυρίζουν καταπληκτικά και για να είναι και γραμμένο και στα πρακτικά κάνουν όλα όσα υπόσχονται και ναι είναι ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!
Μετά από καιρό που επιτοπλήστον χρησιμοποιούσα τα κλασικά οικονομικά shower gel του σούπερ μάρκετ ναι αυτά τα shower gel με έκαναν να σκεφτώ OMG!

P.S. Μόλις έμαθα ότι τα αποσμητικά της σειράς Aromacare είναι χωρίς προωθητικά αέρια και αλουμίνιο και ανυπομονώ να τα δοκιμάσω.

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία παρουσίαση! Δεν έχω δοκιμάσει τα shower gels, αλλά έχω δοκιμάσει τα αποσμητικά sprays και είμαι ενθουσιασμένη! Εχω πάρει 4, το coconut, aloe, honey & magic! Μου άρεσαν τόσο πολύ, που τα φοράω κυρίως αντι για άρωμα! Τα έμαθα από τη NatashaV και το αγαπημένο μου είναι το magic. Θα δοκιμάσω σίγουρα τα shower gels και σου προτείνω να δοκιμάσεις τα αποσμητικά! Σε χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστω. Με την πρωτη ευκαιρια θα δοκιμασω και τα αποσμητικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε παρακαλώ ρίξε μια ματιά στην ιστοσελίδα μου kosmimata54.webnode.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα προιόντα είναι πολύ καλά. Τα ανακάλυψα θέλοντας να βρω ένα αποσμητικό για την έφηβη κόρη μου το οποίο να μην περιέχει parabens, αλουμίνιο κλπ. Λοιπόν ειδικά με το αποσμητικό με άρωμα καρύδας (coconut) η μικρή ΔΕΝ μυρίζει και το σημειώνω γιατί βρίσκεται στην έξαρση της εφηβείας μερικές φορές μύριζε στα 5 λεπτά μετά το μπάνιο ειλικρινά. Χρησιμοποιούμε και όλοι στην οικογένεια το αφρόλουτρο που με τη μόνιμη προσφορά στον Σκλαβενίτη βγαίνει ίδια τιμή με άλλα ευρείας (πάντα να υπολογίζετε την τιμή ανά λίτρο ή κιλό θα εκπλαγείτε από τα προιόντα που νομίζετε οτι αγοράζετε φθηνά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή