Τετάρτη 22 Ιανουαρίου 2014

Review: Bioshev


Είχα πάει στην έκθεση ομορφιάς στο Περιστέρι και μιας και ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα σε κάτι τέτοιο αυτή ήταν πιο πολύ μια αναγνωριστική βόλτα. Σε αυτή τη βόλτα που έκανα λοιπόν πρόσεξα ότι η Ελληνική Εταιρία Liros Cosmetics είχε δύο περίπτερα στην έκθεση και τα δύο είχαν αρκετό κόσμο. Στο δεύτερο από αυτά με ενημέρωσαν πως έχουν μία προσφορά το σαμπουάν, την κρέμα και το μετάξι μαλλιών της Bioshev νομίζω στα 17 ευρώ. Βλέποντας τον κόσμο που αγόραζε σκέφτηκα why not? Τα προϊόντα αυτά λένε πως είναι για επαγγελματίες άρα σίγουρα θα είναι καλύτερα από αυτά που αγοράζω από το σούπερ μάρκετ. Οπότε αγόρασα ένα Bioshev Shampoo for dry and dyed hair 1lt, μία Bioshev Repair Hair Mask with Silk 1lt και ένα Bioshev Silk 50ml. Λοιπόν δηλώνουν ότι έχουν μέσα βιταμίνες, μετάξι, φυτικά εκχυλίσματα αλόης και χαμομηλιού και είναι σχεδιασμένα για να ενισχύουν την δομή της τρίχας, να δίνουν ενέργεια, λάμψη και μεταξένια υφή.




Στα δικά μου μαλλιά αυτό που έκαναν είναι: το σαμπουάν να τα αφήνει απίστευτα ξηρά και μπερδεμένα ακόμα και η σαπουνάδα που έκανε ήταν ξηρή. Η κρέμα αφού έβαζα μια γενναιόδωρη ποσότητα ξέμπλεκε τα μαλλιά μου, αλλά μην φανταστείτε ότι τα ξέμπλεκε περισσότερο από την φθηνότερη κρέμα της αγοράς, και δυστυχώς και αυτή τα άφηνε αφυδατωμένα και ξηρά. Τέλος το μετάξι δίνει λίγη κάποια λάμψη όταν το βάζω αλλά νομίζω ότι βαραίνει λίγο τα μαλλιά μου και είμαι σίγουρη ότι μετά από κάποιες ώρες αφήνει την τρίχα και αυτό ξηρή και την επόμενη μέρα είναι πιο άγρια από ότι συνήθως.
Οι συσκευασίες είναι τεράστιες και προσπάθησα να τα χρησιμοποιήσω όπως και έκανα για τουλάχιστον δύο μήνες. Μετά από δύο μήνες τα προϊόντα δεν έχουν φτάσει ούτε καν μέχρι την μέση αλλά η υπομονή μου με αυτά απλά τελείωσε. 
Μόλις τα σταμάτησα και ξεκίνησα τα κλασικά προϊόντα από το σούπερ μάρκετ τα μαλλιά μου ξαναβρήκαν την ζωηράδα και λάμψη τους. Επιτέλους άρχισα να ξανά απολαμβάνω το μπάνιο μου γιατί η αλήθεια είναι πως κάθε φορά που έπρεπε να τα χρησιμοποιήσω, επειδή τα είχα πληρώσει, αισθανόμουν πολύ άσχημα. Τώρα μου έχει μείνει ένα τεράστιο μπουκάλι σαμπουάν που θα πάει για να πλένουμε τα χέρια μας. Μία τεράστια κρέμα που μάλλον θα πάει στα σκουπίδια και ένα μετάξι που θα πάει και αυτό να κάνει παρέα στην κρέμα.
Πραγματικά λυπάμαι πολύ που με απογοήτευσε τόσο πολύ η σειρά Bioshev γιατί επειδή τα παράγει Ελληνική εταιρεία ήθελα πάρα πολύ να την στηρίξω. Τώρα βέβαια αυτό είναι η δικιά μου άποψη αλλά αν κάποιος από εσάς έχει κάποια διαφορετική εμπειρία με αυτά τα προϊόντα είναι καλοδεχούμενη στα σχόλια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου