Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2013

Pore Refining Solution Correction Serum της Clinique

    Σήμερα αποφάσισα να σας μιλήσω για ένα προϊόν για το οποίο οι απόψεις διίστανται και δεν είναι άλλο από το Pore Refining Solution Correction Serum της Clinique.
  




  Η δικιά μου ιστορία με αυτό το προϊόν ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2013, έχοντας λιπαρό δέρμα με τάσεις ακμής τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιώ την σειρά περιποίησης της Clinique. Έτσι όταν επισκέφτηκα το stand της Clinique, σαν περίεργη και γεμάτο απορίες που είμαι,ρώτησα για το Pore Refining Solution και η πωλήτρια μου εξήγησε πως υπόσχεται να κάνει τους πόρους λιγότερο ορατούς κατά 58% σε 2 εβδομάδες.¨Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις¨ σκέφτηκα παρόλα αυτά επειδή η αυτοεκτίμηση μου ήταν κοντά στο μηδέν αποφάσισα να το αγοράσω. Η τιμή του είναι στα 52 ευρώ αλλά με το 35% που είχε έκπτωση το πήρα στα 36 ευρώ.
    Πριν συνεχίσω θα ήθελα να αναφέρω ότι οι πόροι μου είναι αρκετά μεγάλη και η μόνη λύση που είχα βρει στο παρελθόν ήταν να κοιτάζομαι στο καθρέφτη χωρίς να φοράω τα γυαλιά μου, δεν λέω αυτός το τρόπος έχει 100% επιτυχία αλλά δυστυχώς δεν καλυτέρευει το πρόβλημα.
    Μετά από 2 εβδομάδες χρήσης η πόροι μου φαίνονταν πιο μικρή, δεν ξέρω αν ήταν 58% αλλά σίγουρα πιο μικρή, το δέρμα μου πιο απαλό και λείο και για να μην το πολύ κουράζω σίγουρα υπήρχε διαφορά. Βέβαια θαύματα δεν γίνονται και άμα γίνονταν δεν θα κόστιζαν 36 ευρώ με την έκπτωση.

    Οπότε για να καταλήγω βρίσκω ότι είναι ένα πολύ καλό προϊόν που έχει βοηθήσει σημαντικά την όψη του προσώπου μου και όταν μου τελείωσε το ξανά αγόρασα. Παρόλα αυτά θέλω να ελπίζω πως κάπου εκεί έξω μπορεί να υπάρχει ένα ακόμα καλύτερο προϊόν μείωσης των πόρων του προσώπου και δεν θα ησυχάσω μέχρι να το ανακαλύψω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου