Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2013

Review: BB Cream Miracle Skin Perfector της Garnier


Γεια σας, το τελευταίο καιρό γίνεται μεγάλος ντόρος με τις BB Cream και τις CC Cream έτσι όταν επισκέφτηκα το Hondos Center και είχαν την BB Cream Miracle Skin Perfector της Garnier σε προσφορά γνωριμίας, νομίζω στα 9,90 ευρώ, αποφάσισα να αγοράσω την πρώτη μου BB Cream.






 Λίγα λόγια για το τι υπόσχεται αυτό το προϊόν, λοιπών υπόσχεται ματ αποτέλεσμα που διαρκεί, ότι μειώνει πόρους και ατέλειες, ότι δίνει ομοιόμορφη όψη και λάμψη και ενυδατώνει την επιδερμίδα.
 Και τώρα λίγα λόγια για το τι πραγματικά έκανε στο δικό μου δέρμα. Πρώτον το προϊόν που βγαίνει από το σωληνάριο είναι πάρα πολύ ρευστό, κάτι σαν χαλασμένο foundation ή αντηλιακό, το καλό με αυτό όμως είναι ότι πολύ λίγη ποσότητα αρκεί για να καλύψετε όλο το πρόσωπο ενώ το κακό είναι πως κάθε φορά που θα το ανοίγεται θα βρίσκεται αρκετή ποσότητα προϊόντος να κολυμπάει στο καπάκι σας. Απλώνεται πάρα πολύ εύκολα στο δέρμα και δίνει ένα κάπως ομοιόμορφο αποτέλεσμα. Στις οδηγίες προτείνει και δεύτερη στρώση για καλύτερο αποτέλεσμα πράγμα που εγώ κάνω γιατί με την πρώτη δεν έχω την κάλυψη που χρειάζομαι. Δεν το αισθάνομαι καθόλου βαρύ στο δέρμα και όταν δεν θέλω να φορτώσω το δέρμα με με πολλά προϊόντα καθώς και όταν βιάζομαι είναι η καλύτερη λύση. Εγώ συνήθως μετά από την BB Cream χρησιμοποιώ concealer όπου απαιτείται και τελειώνω με μία καλυπτική πούδρα για λιπαρά δέρματα της Clinique. Μετά από 4 με 5 ώρες το πολύ το δέρμα μου είναι περισσότερο λιπαρό από ότι συνήθως και αν το βάλω το πρωί, μέχρι το βράδυ δεν υπάρχει ίχνος ΒΒ Cream στο πρόσωπό μου.
 Με λίγα λόγια το προϊόν αυτό θα έπρεπε να υπόσχεται ότι δίνει ομοιόμορφη όψη και λάμψη για 2 ωρίτσες περίπου, ότι είναι τόσο ελαφρύ που το παίρνει ο άνεμος και πως είναι κατάλληλο όχι για λιπαρά δέρματα. Στο δικό μου δέρμα δεν κάνει τίποτα στους πόρους και σίγουρα δεν βασίζομαι σε μία BB Cream για ενυδάτωση γιατί δυστυχώς δεν είμαι 18 χρονών αλλά ούτε και 23. Oπότε εγώ θα το πρότεινα σε κάποια που θέλει να το φορέσει για να πάει για καφέ και μετά σπίτι γρήγορα γρήγορα, που δεν έχει λιπαρό δέρμα και είναι ιδανικό για όποια κοπέλα ξεκινάει τώρα να βάφεται και δεν είναι πάνω από 25 χρονών.
 Περιμένω με ανυπομονησία να μου τελειώσει και θα αργήσει το ρημάδι γιατί όπως είπα χρειάζεται πολύ λίγη ποσότητα. Ελπίζω πως η επόμενη BB Cream που θα αγοράσω να είναι καλύτερη.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου