Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014

Review: Gel-Concentre Matifiant Anti-Imperfections της Lierac

Ένα post που ίσως περιμένατε κάποιοι από εσάς είναι η κριτική για το Gel-Concentre Matifiant Anti-Imperfections (Ζελ-Κρέμα με Ματ Αποτέλεσμα κατά των Ατελειών) της Lierac. Αυτό το gel είναι κατά βάση μια ενυδατική κρέμα για ακνεϊκά δέρματα που μεταξύ των άλλων περιέχει ψευδάργυρο και νερό από θαλασσινή πηγή. Η προτεινόμενη χρήση του είναι δύο φορές την ημέρα (πρωί και βράδυ) και υπόσχεται ότι μειώνει τις ατέλειες και το σμήγμα και ότι λειαίνει,επανορθώνει, ενυδατώνει, προστατεύει και αφήνει ματ την επιδερμίδα.


Αυτό που κάνει στο δικό μου δέρμα, που είναι λιπαρό με τάσης ακμής, είναι ότι σίγουρα το προστατεύει και κάθε φορά που το χρησιμοποιώ το αισθάνομαι κυριολεκτικά να δουλεύει στο πρόσωπό μου. Είναι αρκετά ενυδατικό αλλά δυστυχώς δεν ελέγχει την λιπαρότητα όπως υπόσχεται με αποτέλεσμα λίγες ώρες αργότερα να είμαι μέσα στο λάδι. Επίσης αυτό το ενυδατικό gel είναι βαρύ για το δικό μου δέρμα και άμα θέλω να βάλω makeup πρέπει να περιμένω αρκετή ώρα να απορροφηθεί καλά και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα μπορέσω να απλώσω το makeup σωστά. Έτσι το χρησιμοποιώ το βράδυ και η αλήθεια είναι ότι το πρωί το δέρμα μου είναι πάρα πολύ μαλακό.
Οπότε για να ανακεφαλαιώσω δεν βοηθάει στην λιπαρότητα, είναι πολύ βαριά για την ημέρα και δεν την προτείνω με τίποτα πριν το makeup αλλά είναι ιδανική για το βράδυ και βοηθάει στην προστασία του δέρματος. Τώρα για όλα τα υπόλοιπα που υπόσχεται δεν έχω παρατηρήσει κάποια τρομερή αλλαγή... εσείς την έχετε δοκιμάσει? 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου