Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Review: Sephora Color Lip Last, #19 Pure Red

Την περασμένη βδομάδα τα Sephora είχαν την προσφορά 1+1 δώρο και έτσι σκέφτηκα να αδράξω την ευκαιρία και να δοκιμάσω τα προϊόντα Sephora και Priorities. Αγόρασα ένα κραγιόν από την σειρά Sephora Color Lip Last που υπόσχεται ότι διαρκεί 10 ώρες στα χείλη. Η απόχρωση που πήρα είναι η 19 Pure Red και έχω να σας πω πως είμαι καταενθουσιασμένη και απόλυτα ικανοποιημένη με αυτή μου την αγορά.


Λοιπόν το χρώμα που αγόρασα είναι ένα retro ματ ανοιχτό κόκκινο κραγιόν με υποτόνους του μπλε, χρειάζεται μόνο μια στρώση για να έχει έντονο αποτέλεσμα, η υφή του είναι βελούδινη, έχει ελαφρύ άρωμα, είναι αδιάβροχο, είναι απαλό στα χείλη και δεν τα στεγνώνει, τουλάχιστον τα δικά μου. Τώρα αν κάποια από εσάς έχει πολύ ξηρά χείλη δεν ξέρω μπορεί και να μην είναι το καλύτερο γι΄ αυτήν και αν χρειάζεστε έξτρα λάμψη θα πρότεινα να βάλετε από πάνω ένα ελαφρύ lipgloss. 
Α! Ξέχασα να αναφέρω και το πιο σημαντικό, κρατάει πολλές ώρες στα χείλη και έχω και αποδείξεις για τα λεγόμενα μου. 



 Η πρώτη εντύπωση! Λίγο πριν φύγω από το σπίτι.


 Το μεσημέρι αφού έχω φάει μεσημεριανό και έχω καπνίσει σαν φουγάρο.


 Το απόγευμα. Καλά κρατάει ακόμα.


 Πριν το βραδινό. Η κατάσταση του δεν είναι η καλύτερη.  


Μετά το βραδινό.  Έχω γυρίσει σπίτι μετά από σχεδόν 10 ώρες, η ημέρα τελείωσε ... το ίδιο και το κραγιόν μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου