Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Review: MasticDent Whitening από τα Mastic Spa

Όταν μια οδοντόκρεμα κοστίζει 7,80 ευρώ περιμένεις πολλά από αυτήν αλλά συγχρόνως κρατάς και μικρό καλάθι γιατί σκέφτεσαι πως μπορεί να είναι υπερεκτιμημένη. Το τελευταίο όμως δεν ισχύει για την MasticDent Whitening από τα Mastic Spa. 
Αυτή η οδοντόκρεμα υπόσχεται ότι λευκαίνει τα δόντια και δίνει ένα λευκό και αστραφτερό χαμόγελο και πραγματικά το κάνει. Από τότε που ξεκίνησα να την χρησιμοποιώ πραγματικά έχω δει διαφορά στο χρώμα των δοντιών μου, μπορεί αυτό να μην βγάζει μάτι αλλά όντας καπνίστρια και έχοντας δοκιμάσει πολλές άλλες οδοντόκρεμες που υπόσχονται ακριβώς το ίδιο, η MasticDent είναι η μόνη που έχει κάνει την διαφορά στο λευκό των δοντιών μου. 
Υπόσχεται ακόμα ότι το φθόριο που περιέχει καταπολεμά την τερηδόνα και ενδυναμώνει τα δόντια. Για αυτό δεν έχω ακόμα στοιχεία αλλά σίγουρα έχω την ελπίδα πως αφού κρατάει την υπόσχεση για λευκά δόντια θα κρατήσει και αυτήν. Η τιμή της είναι λίγο τσουχτερή αλλά τα Mastic Spa βάζουν συχνά προσφορές. 

1 σχόλιο: