Πέμπτη 27 Μαρτίου 2014

Review: Natural Serum για Λάμψη της Apivita

Ο φυσικός ορός για λάμψη της Apivita περιέχει ένα σορό φυσικά συστατικά όπως μύρτιλο, πρόπολη, λεμόνι, πορτοκάλι, τριαντάφυλλο και νερόλι καθώς και βιταμίνη C, λυκοπένιο και συνένζυμο R10. Υπόσχεται να αφήσει την επιδερμίδα σας φωτεινή, λαμπερή, να εξαφανίσει τις διχρωμίες και να την αφήσει με ένα ομοιόμορφο χρωματικό τόνο, επίσης να την λειάνει και να αναζωογονήσει τα κύτταρα. Είναι για μεικτά/κανονικά και λιπαρά δέρματα και η τιμή του είναι στα 28 ευρώ τα 15ml.
Η δικιά μου άποψη για το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι, έχοντας λιπαρό δέρμα, δεν αφήνει καθόλου λιπαρότητα, απορροφάτε αμέσως και ότι το δροσερό του άρωμα λεμόνι είναι καταπληκτικό. Η μόνη διαφορά που όμως έχω δει στο δέρμα μου με αυτό τον ορό είναι ότι το αφήνει λίγο πιο φωτεινό την στιγμή που το χρησιμοποιώ. 
Παρόλο που κάποια προϊόντα της Apivita τα έχω εντάξει στην καθημερινή μου ρουτίνα και δύσκολα θα τα άλλαζα το συγκεκριμένο βρίσκω ότι είναι πάρα πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει, τα 15ml θα σας κρατήσουν περίπου για ένα μήνα και σε αυτή την τιμή μπορείτε να βρείτε ένα σωρό άλλα προϊόντα που θα σας κρατήσουν περισσότερο και πολύ πιθανόν να κάνουν και καλύτερη δουλειά στην επιδερμίδα σας.
Με λίγα λόγια το Natural Serum για λάμψη της Apivita πιστεύω ότι είναι ένα μέτριο, πολύ ακριβό προϊόν, σε μικρή συσκευασία που αν η τιμή του ήταν 10 ευρώ θα το πρότεινα αλλά μέχρι τότε πιστεύω πως αξίζω κάτι καλύτερο. 
Αυτή είναι η δική μου άποψη και δεν ξέρω σε πιο τύπο δέρματος θα έκανε καλή δουλειά οπότε αν έχει δουλέψει για σας παρακαλώ πολύ αφήστε το στα σχόλια από κάτω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου