Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

Review: Deep Comfort Body Wash της Clinique

Το Deep Comfort Body Wash της Clinique υπόσχεται ότι θα καθαρίσει απαλά και θα αφήσει ήρεμο το ξηρότερο δέρμα. Επίσης ότι ο κρεμώδες αφρός του ξεπλένεται εύκολα χωρίς να αφαιρεί από το δέρμα την φυσική του υγρασία και έτσι αφήνει την επιδερμίδα ενυδατωμένη.
Η δική μου εμπειρία με αυτό το body wash είναι ότι χρειάζεται μια γενναία ποσότητα για να κάνω όλο μου το σώμα και αντίθετα με ότι υπόσχεται αισθάνομαι ότι αφήνει το δικό μου δέρμα ξηρό και απογυμνωμένο από την φυσική του υγρασία και να φανταστείτε πως το δικό μου δέρμα δεν είναι καθόλου ξηρό. Αισθάνομαι ότι αυτό το προϊόν είναι σαν ένα σαπούνι, από αυτά τα φθηνά που δεν μυρίζουν καθόλου και αφήνουν τα χέρια ξερά. Δεν ξέρω...ειλικρινά το έχω εδώ και λίγο καιρό και δεν θέλω να το χρησιμοποιήσω με τίποτα. Κάποιες άλλες κριτικές που διάβασα έλεγαν πως αυτό το body wash έκανε δουλειά στο ξηρό τους δέρμα αλλά δυστυχώς δυσκολεύομαι να το πιστέψω. Anyway η τιμή του είναι γύρω στα 20 ευρώ τα 200ml αν θέλετε να σχηματίσετε δική σας άποψη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου