Κυριακή 1 Ιουνίου 2014

Review: Liftactive για τα μάτια από την Vichy

Η Liftactive για τα μάτια από την Vichy υπόσχεται ότι θα κάνει 360 μοίρες lifting στο βλέμμα σας, θα λειάνει τις ρυτίδες, θα μειώσει τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες. Εγώ την αγόρασα από ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο και κόστισε γύρο στα 17 ευρώ. Παρόλο που αναφέρει ότι είναι για ηλικίες άνω των 40 σκέφτηκα πως για μια φορά θα ήταν εντάξει να την χρησιμοποιήσω και έτσι ανυπομονούσα να την παραλάβω.
Λοιπόν να αναφέρω ότι την χρησιμοποίησα για περίπου 2 μήνες και στο δικό μου δέρμα έκανε ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που υπόσχεται. Πρώτον, σταδιακά απέκτησα μαύρους κύκλους. Δεύτερον, δεν είδα να έκανε τίποτα με τις ρυτίδες. Τρίτον, την βρήκα αρκετά στεγνή και τέταρτον, ενώ λέει ότι κάνει για ευαίσθητο δέρμα, και εγώ δεν έχω ευαίσθητο δέρμα, κάθε φορά που την χρησιμοποιούσα αισθανόμουν να καίει, να τσούζει και τελικός να πονάει η περιοχή γύρο από τα μάτια. Γενικός πλήρη αποτυχία. Την άλλαξα και βρήκα την υγειά μου.
Αυτή είναι η δική μου εμπειρία και γνώμη για την Liftactive της Vichy... αν εσείς έχετε κάποια άλλη εμπειρία παρακαλώ πολύ αφήστε την στα σχόλια.

2 σχόλια:

  1. Δεν έχω δοκιμάσει την συγκεκριμένη, όμως έχω παρατηρήσει ότι γενικά η Vichy σαν εταιρεία, τα προϊόντα της δηλαδή,(με εξαίρεση το dermablend) δεν μου "κάθονται" καθόλου. Είτε δεν θα μου κάνουν απολύτως τίποτα, είτε θα αντιδράσει το δέρμα μου. Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει...Αυτό είναι προσωπική μου εμπειρία και άποψη φυσικά, γιατί γνωρίζω άλλες κοπέλες που λατρεύουν Vichy και δεν είχαν ποτέ κανένα πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή