Τρίτη 25 Φεβρουαρίου 2014

Νέα στήλη!!! Που θα φάμε σήμερα?

Σήμερα εγκαινιάζω αυτή τη νέα στήλη στο blog μου όπου θα κάνω κριτικές σε εστιατόρια. Όσοι από εσάς παρακολουθείτε το κανάλι μου στο youtube θα γνωρίζεται ήδη πως το φαγητό είναι μία από τις αγάπες μου. Οπότε μου φαίνεται απόλυτα φυσικό να ενημερώνω και εσάς για τα νέα ή ακόμα και για τα παλιά μέρη που μπορείτε να φάτε καταπληκτικό φαγητό και να σας προειδοποιώ για τα μέρη που θα μπορούσατε να αποφύγετε


Σε αυτή την στήλη θα σας προτείνω πιάτα από κάθε εστιατόριο αλλά και θα σας αποτρέπω από κάποια άλλα. Θα βαθμολογώ την ατμόσφαιρα του μαγαζιού, το σέρβις αλλά και την συνολική εικόνα. Τέλος θα σας ενημερώνω για τις τιμές του κάθε εστιατορίου καθώς και για το πόσο εύκολα θα βρείτε τραπέζι αλλά και για το πόσο εύκολη είναι η πρόσβαση σε αυτό. 
Ελπίζω σε όλους εσάς τους εραστές των γεύσεων εκεί έξω να αρέσει αυτή η νέα μου στήλη. 
Αν έχετε κάποιο σχόλιο ή κάποια ιδέα ή ακόμα και να μου προτείνεται κάποιο εστιατόριο για να δοκιμάσω παρακαλώ πολύ αφήστε το στα σχόλια από κάτω. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου