Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Review: Τονωτική Λοσιόν Καθαρισμού για Λιπαρές/Μεικτές Επιδερμίδες με Πρόπολη και Κίτρο από την Apivita

Σήμερα θα σας μιλήσω για μία λοσιόν που χρησιμοποιώ το τελευταίο διάστημα και αυτή είναι η Τονωτική Λοσιόν Καθαρισμού για Λιπαρές/Μεικτές Επιδερμίδες με Πρόπολη και Κίτρο από την Apivita. 


 Το Κίτρο είναι εσπεριδοειδή που τονώνει και δροσίζει την επιδερμίδα και η πρόπολη είναι γνωστή για τις αντισηπτικές και αντιοξειδωτικές της ιδιότητες. Αυτή η λοσιόν επίσης περιέχει αιθέριο έλαιο αγριοκυπάρισου καθώς και αιθέριο έλαιο λεμονιού και tea tree που ρυθμίζουν την έκκριση σμήγματος και δίνουν ματ όψη στην επιδερμίδα. 
Όλα αυτά είναι πολύ ωραία και φυσικά αλλά το πιο σημαντικό είναι αν αυτή η λοσιόν κάνει ότι υπόσχεται; Ναι, πιστεύω ότι κάνει ότι υπόσχεται και λίγο παραπάνω. 
Εγώ την χρησιμοποιώ πρωί και βράδυ και έχω δει σημαντικές αλλαγές στο δέρμα μου. Επειδή σε αυτή την φάση έχω κάποιες κοκκινίλες από ακμή από την πρώτη φορά μείωσε την ερυθρότητα του δέρματος μου και το έκανε να φαίνεται πιο καθαρό. Επίσεις έχει βοηθήσει στην μείωση της λιπαρότητας, παρόλα αυτά χρειάζεται οπωσδήποτε μετά μια ενυδατική κρέμα γιατί η πρόπολη, ανάλογα με την περιεκτικότητά της, αφήνει το δέρμα ξηρό και λίγο θαμπό. Να μην ξεχάσω να αναφέρω ότι έχει πρακτική συσκευασία και δεν περιέχει parabens, mineral oil, silicone και propylene glycol. 
Οπότε αν έχετε λιπαρή επιδερμίδα ή δέρμα με τάση ακμής αυτή η λοσιόν σίγουρα θα τονώσει το δέρμα σας και θα το κάνει να φαίνεται πιο καθαρό και φωτεινό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου