Τετάρτη 5 Μαρτίου 2014

Review: CC Cream της Max Factor

Η CC Cream της Max Factor υπόσχεται ότι διορθώνει τον τόνο του δέρματος και το αφήνει με αψεγάδιαστη κάλυψη από κοκκινίλες, διχρωμίες, πανάδες και στίγματα. Επίσης ότι χάρη στην γλυκερίνη και το εκχύλισμα από άγριο τριαντάφυλλο και υποφαές, που περιέχει, ενυδατώνει και λειαίνει την επιδερμίδα.


Τώρα η δική μου γνώμη είναι ότι σίγουρα μια κρέμα δεν μπορεί να κάνει όλα αυτά που υπόσχεται στο 100% και για να το ξεκαθαρίζουμε από την αρχή, δεν αφήνω την ενυδάτωση της επιδερμίδας μου στα χέρια μιας CC Cream αλλά χρησιμοποιώ την ενυδατική μου και μετά την CC Cream. 
Λοιπόν αυτή η CC Cream έχει ελαφριά σύνθεση και δεν την αισθάνομαι καθόλου, έχει φυσικό αποτέλεσμα και απλώνεται πολύ εύκολα. Εγώ που έχω λιπαρό δέρμα βρίσκω ότι κρατάει μακριά την γυαλάδα για ώρες, διορθώνει τον τόνο του δέρματος και καλύπτει ικανοποιητικά διχρωμίες και πανάδες αλλά ελαφριά τα σημεία που έχουν έντονες κοκκινίλες. Αν χρησιμοποιήσω και πούδρα αυτό σίγουρα μου προσθέτει έξτρα κάλυψη. Να μην ξεχάσω να αναφέρω πως έχει SPF 10, που σημαίνει πως είναι οκ για το χειμώνα αλλά πολύ λίγο για τον υπόλοιπο χρόνο.
Μέχρι στιγμής πιστεύω πως η CC Cream της Max Factor ήταν μια ικανοποιητική αγορά και η τιμή της ήταν 12,40 ευρώ (Notos Gallery).

p.s. προσπάθησα να βγάλω μια φωτογραφία που να είμαι χωρίς και με την CC Cream αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα να τραβήξω καμία που να είναι αρκετά καλή ώστε να την βάλω σε αυτή την κριτική. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου