Κυριακή 9 Μαρτίου 2014

Review: Turnaround Instant Facial της Clinique

Πριν ξεκινήσω να σας μιλήσω για το Turnaround Instant Facial της Clinique θα ήθελα να σας ενημερώσω πως στο παρελθόν ήμουν εθισμένη στα προϊόντα της Clinique αλλά τους τελευταίους μήνες συνειδητοποίησα πως οι ανάγκες της επιδερμίδας μου έχουν αλλάξει και έτσι τελείωσε και ο εθισμός μου στην Clinique.
Ένα από τα προϊόντα που όμως συνέχισα να αγαπώ είναι το Turnaround Instant Facial. Είναι μια απολεπιστική μάσκα προσώπου που η προτεινόμενη χρήση της είναι δύο φορές την εβδομάδα και υπόσχεται ότι θα αφήσει την επιδερμίδα σας λαμπερή και απαλή. Εγώ για κάποιο διάστημα είχα ξεχάσει ότι την είχα στο ντουλάπι μου και όταν άρχισα να την ξαναχρησιμοποιώ θυμήθηκα γιατί πάντα αγόραζα δύο δύο τα κουτιά. 


Είναι μία μάσκα που την βάζω στο πρόσωπο μου για πέντε λεπτά και μετά από πέντε λεπτά βρέχω τα χέρια μου και κάνω ένα ελαφρύ πίλινγκ με τους κόκκους που περιέχει. Το αποτέλεσμα είναι ότι αφήνει την επιδερμίδα μου λαμπερή, ομοιόμορφη, απαλή και πως να το πω ... την κάνει να φαίνεται καθαρή και νεανική. Το αποτέλεσμα αυτής της ¨θεραπείας¨ κρατάει για μέρες και μάλιστα από όταν ξανάρχισα να την χρησιμοποιώ έχω δεχτεί ερωτήσεις για το πως άλλαξε τόσο πολύ η επιδερμίδα μου μέσα σε μία εβδομάδα. 
Λοιπόν κατά τη γνώμη μου αυτή μάσκα πίλινγκ είναι καταπληκτική και η τιμή της είναι λίγο ακριβή αλλά η Clinique έχει συχνά -35%. Τέλος όταν κάνετε το πίλινγκ μην τρίβετε έντονα το πρόσωπό σας, με τους κόκκους, γιατί υπάρχουν πολλές πιθανότητες να ερεθίσετε το δέρμα σας, επίσης αυτό το προϊόν δεν πιστεύω πως κάνει για πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες καθώς πάλι μπορεί να ερεθίσει πολύ το δέρμα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου